Domena je eden najpomembnejših elementov izdelave spletne strani in spletišča za promocijo, trgovino, storitve ali osebno blagovno znamko. Najprej je potrebno izbrati pravo domeno in v drugem koraku jo še preveriti, dan i zasedena. Spletna domena je dobesedno vaša blagovna znamka na spletu, zato se jo res skrbno izbere in je lahka ali ime podjetja, ali osebe ali pa neka ključna beseda, ki je povezana z vašo blagovno znamko, produktom ali storitvijo.
Če boste izbrali tako vrsto domene, da bo predstavljala vaše podjetje ali blagovno znamko, potem izhajate iz firme podjetja ali iz izmena blagovne znamke, pa tudi iz imena in priimka osebe. Dostikrat se zgodi, da je taka domena že zasedena, ker je nekdo predvidel, da jo boste rabili in vam jo hoče potem prodati za zelo veliko denarje, kot se je na primer zgodilo pri coca-cole domeni. Je pa tako, da zadnja leta ne more kar vsak registrirati domeno, če je vaše podjetje registrirano običajno lahko le podjetje registrira tako domeno.
Domena naj bo v vsakem primeru kratka in da si jo ljudje lahko zapomnijo. Izogibajte se vsemu, kar je dolgo in zelo komplicirano, tujim imenom, tujkam, če gre za slovensko publiko, če pa za svetovno uporabite angleščino ali jezik vašega trga. Registrirate lahko tudi več domen z več končnicami.
Domena s končnico si pomeni, da gre za slovensko podjetje iz Slovenije, to je tako, kot imate na avtomobilski tablici označeno, iz kje prihaja vaš avto. Dostikrat podjetja vzamejo še domeno za tisti trg, na katerem nastopajo, na primer de je za Nemčijo. It za Italijo EU za celotno Evropo. Cena domen pa se razlikuje glede na to, kdo je registrar.
Spletna domena bo pomagala k temu, da bo na vaše spletišče prišlo čim več strank, ki bodo iskale vaše storitve in produkte ali blagovno znamko, podjetje, določeno osebo in čim bolj bo starejša ter obiskana, bolj jo bo Google imel za verodostojno in višje se bo uvrščala.