Letaki so še vedno zelo aktualni za obveščaje strank in za prodajo. Ljudje radi gledajo tiskana sporočila, kar dobro vedo tudi v podjetju Magmamedia, kjer znajo narediti res učinkovite letake, ki prodajajo in ozaveščajo kupce o vaših proizvodih ter podjetju. Učinkoviti letaki lahko povečajo prodajo tudi 20 ali več procentov. Odvisno je od tega, kako so izdelani in kje se jih distribuira. Na letakih morajo biti natančne ter jasne informacije, katerih ne sme biti veliko, da se ne zmede bodoči kupec. Najbolj je, da so kakšne tri informacije in sicer z infografiko posredovane ali s sliko in nekaj besedila.
Letaki morajo biti narejeni kakovostno. To pomeni, da so lepo oblikovani in tudi na dobrem papirju natisnjeni s kakovostno barvo, ki se ne spere in ne spaca. Tako boste pri strankah povečali svoj ugled kot profesionalno podjetje. Letak je lahko zelo majhen z enim samim sporočilom ali sliko, srednje velik, da gre v torbice in nabiralnike ali večji za na zid, oglasne deske ali pa zložen v zloženko, in se odpre in postane večja.
Ko se naročijo letaki, vas bodo gotovo vprašali, komu so namenjeni. To je zelo pomembno, ker se potem prilagodita slika in besedilo glede na ciljno skupino kupcev. Naslednja stvar, ki jo bodo morali vedeti oblikovalci je ta, kaj je cilj letaka. Ali gre za oglaševanje, ozaveščanje ali pa zgolj za neko sporočilo. Celoten vizualni izgled bodo potem temu prilagodili.
Da so letaki učinkoviti, boste vedeli po tem, da sta se povečala povpraševanje in prodaja. To pa ugotovite tako, da kupce vprašate in jih anketirate, kako so za vas izvedeli. Letake je potrebno seveda do kupcev spraviti. Za to je več načinov. Lahko se jih priloži revijam ali katalogom, vstavi v nabiralnike, pusti v trgovini ali na javnih mestih in v podjetjih. Največkrat se obešajo tudi na zidove in oglasne deske.