Zloženke so zbirka najboljših lastnosti vašega produkta ali storitve; pogosto predstavlja prvi stik med potencialnimi strankami in podjetjem, zato je pomembno, da so v njej na jedrnat in konkreten način zbrani vsi pomembni podatki. Zloženke in zgibanke naročite v spletni trgovini. Morajo biti privlačne, pa tudi informativne. Še preden se lotite razmišljanja o grafični podobi, dobro razmislite o vsebini. Kaj vse bi radi, da vaša zloženka posreduje potencialni stranki v smislu informacij.
Informacije
Informativna zloženka vsebuje vse pomembne osnovne podatke o vašem podjetju oziroma organizaciji, kot so na primer: tip vaše dejavnosti in kontaktni podatki. Ključnega pomena je, da opišete svoj izdelek oziroma storitev na jasen način in pri tem poudarite njegove največje prednosti in unikatnost. Če imate na področju dolgoletne izkušnje, se to splača omeniti.
Zloženke naj ne dajo vtisa natlačenosti s podatki – izogibajte se dolgim opisom, kjer to ni potrebno. Bodite jasni v svojem pisanju in pustite, da kvaliteta vašega izdelka govori sama zase. Pri Magma Media vam bo njihova ekipa z veseljem svetovala tako pri vsebinski zasnovi letakov kot tudi kasnejšemu oblikovanju grafične podobe pri izbiri materiala.
Tiskajo jih glede na vaše potrebe, če potrebujete večjo ali manjšo naklado bodo tiskanje opravili s tehniko digitalnega tiskanja, bodisi s tehniko offset tiskanja. Ponujajo cenovno ugodno tiskanje tudi pri manjših nakladah.
So standardnih velikosti, prav tako lahko izberete število zgibov. Razlika med letaki in zloženkami je v številu strani. Zloženi letaki imajo najmanj štiri strani, ki so med seboj ločene s pregibom. Oblika zloženega letaka se vedno nanaša na zaprto zloženo zloženko. Če želite na primer natisniti zloženo brošuro s štirimi stranmi, ki ima v zloženem formatu format DIN A6, izberete letak s štirimi stranmi v formatu DIN A6 pri izbiri oblike. Za zložene letake lahko izbirate med številnimi vrstami pregibov. Poleg tega je mogoče kombinirati nekatere vrste zgibov in tako natisniti zloženke do 36 strani.
Tiskani in digitalni materiali
Gre za tiskane ali digitalne materiale, ki ponujajo kompaktno in privlačno obliko komunikacije, namenjeno ciljni publiki. V tem odseku bomo raziskali pomembnost uporabe zloženk in zgibank za promocijo ter kako jih učinkovito izkoristiti za dosego želenih ciljev.
Ena od ključnih prednosti zloženk in zgibank je njihova prenosljivost in enostavna distribucija. Zaradi svoje kompaktne narave jih je mogoče enostavno deliti na različnih mestih, kot so sejmi, konference, trgovine, turistični centri, pošiljke po pošti in še več. S tem lahko dosežete veliko število potencialnih strank ali občinstva na različnih lokacijah.
Poleg tega vam zloženke in zgibanke omogočajo, da na omejenem prostoru predstavite ključne informacije o izdelku, storitvi ali dogodku. Uporabite lahko privlačno oblikovanje, slike, grafike in besedilo, da pritegnete pozornost bralcev in jim predstavite pomembne podatke. To je še posebej pomembno pri izobraževanju potencialnih strank o kompleksnih izdelkih ali storitvah.
Personalizacija
Personalizacija je še ena močna prednost zloženk in zgibank. Lahko jih prilagodite ciljni publiki, tako da vključite sporočila, ki so relevantna za njihove potrebe in interese. S tem povečate verjetnost, da bodo bralci odgovorili na vašo ponudbo ali povprašali po dodatnih informacijah.
Spletne zloženke in zgibanke so prav tako pomembne, saj omogočajo enostavno deljenje prek spletnih platform, e-pošte in družbenih medijev. To omogoča globalno dosego in povečanje prepoznavnosti vašega podjetja ali organizacije. Zloženke in zgibanke so močno marketinško orodje za promocijo, ki omogoča komunikacijo s ciljno publiko na učinkovit in privlačen način.